Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

Οπως καθε χειμωνα μετα απο το κρυο,τα χιονια και τις βροχες ερχεται η γαληνη ετσι και στην καρδια μου ηρθε η γαληνη και η αγαπη γιατι γνωρισα τονβασιλια μου,τον βασιλια της καρδιας μου και του μαγεμενου δασους.Με εμαθε να ζω ηρεμη θαλασσα μακρυα απο τα πρεπει των αλλων και να δινω την αγαπη μου χωρις να κραταω κακιες και μισος για κανεναν.Εσπασα το Εγω καινα ζω πραγματικα,να ζησω στιγμες που πραγματικα στην ζωη μου δεν τις ειχα ποτε ζηση ακομη και με ανθρωπους απο το οικογενειακο μου περιβαλλον.Ειναι δυσκολο να ζεις μονος χωρις να εχεις καποιο στηριγμα και καποιον να σε καταλαβαινει πραγματικα και το κυριοτερο εναν ανθρωπο να μιλησεις,αλλα τελικα ο Θεος και η ζωη μου αλλαξε.Τα παντα ωφειλω στον βασιλια μου και ευχαριστω τον Θεο που μου εφερε αυτο το Θειο δωρο στην ζωη μου.Σε ευχαριστω βασιλια μου και συγνωμη αν σε στεναχωρησα αλλα τυφλη ημουν και χαρη σε εσενα ανοιξα τα ματια μου και ειδα το φως μου..



Ημουν ενα χαδο παπακι αλλα τωρα ειμαι μια γλυκια Αφροδιτη και αυτο χαρη σε εσενα.....

Πολλα αφροδισενια φιλακια και ο Θεος να ειναι παντα κοντα μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου